Utkast: Mars 5, 2010

Ja nu är det sent på kvällen innan vi ska till hundpensionatet. Vi ska vara där kl 10 i morgon.  Regine och Craig (husses syster och svåger från England) har kommit, de ska ju med till Sälen. Matte och husse, Craig och Regine, Lill-Husse och Jossan ska äta middag ute på restaurang på kvällen. Sen åker de till Sälen på söndagmorron. Vi fick varsitt jätteben av Craig. Tintin började ju gnaga på sitt genast, men jag gick och bar på mitt hela kvällen.
 


Nu ligger vi och vilar, vi tycker att de kan gå och lägga sej, faktiskt. Vi är jättetrötta nu.
Jag kan ju inte skriva i bloggen på en hel vecka nu. Matte tar ju med sej datorn till Sälen. Men man vet ju aldrig jag kanske kan få låna datorn på pensionatet. Vi får väl se. Matte brukar ringa dit och fråga hur vi har det.
Då kan ju jag berätta för henne och så kan hon kanske skriva åt mej.
Trackback
RSS 2.0