Nytt år , nya tag

Hej, nu har jag inte skrivit på ett helt år, jag har fyllt 10 år i somras, det har väl inte hänt så mycket annat än att jag fick förstorad prostata och fick medicin för det. Nu mår jag bra igen. Tintin hade ju också förstorad prostata men honom fick de kastrera, hujedamej vilken tur att jag slapp. Här ligger vi i vår nya soffa och nu får jag inte ha den för mej själv för Tintin tycker den nya är skönare att ligga i, den förra var ju i skinn. Han kan väl åtminstone ligga i andra änden tycker jag.
 
Här sitter jag på ändan som en människa, jag tycker att det är jätteskönt att sitta så här.
Vi går långa promenader varje dag, matte säjer att jag får bestämma takten jag som är äldst. Hon får nästan småspringa för att hinna med. Matte läste nånstans att en Spinone blir lätt 12 år och jag är ju bara 10 och ett halvt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0