Vattkoppor

Idag skiner solen, matte och vi ska strax ut på promenad, ikväll ska matte bort igen, på golfträff och igår var hon på skrivarkurs, på lördag har hon nåt slags party hemma och det är massor med prylar hemma hos oss, vi får snart inte plats.



Det här fotot på mej har lilla Elina tagit, hon sprang omkring och fotade med mattes kamera hela dagarna när hon var hos oss. Hon hade prickar på hela kroppen, matte säjer att det heter vattkoppor.



Här är en bra bild på Elina, både prickar och tandglugg, matte säjer att jag också tappade tänder när jag var lite, men att jag åt upp dem. Uääck, det tror jag inte på, vem skulle vilja äta sina tänder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0