Bebisen har inte kommit än

Lillhusse Daniel och hans Josefin ska få en bebis närsomhelst nu. Den skulle ha ankommit den 20 januari men har ännu inte dykt upp. Varifrån den ska ankomma har ju inte jag nån aning om. Men matte säjer att den ligger i Josefins mage. Konstigt tycker jag, hur ska den komma ut? Matte säjer att jag låg i min mammas mage, alla gör det. Trångt och mörkt skulle jag vilja påstå, det är tur att man inte kommer ihåg det. Husse tippar att bebisen kommer på söndag morron. Vi får väl se.



Den här bilden har inget med bebisar att göra, det är en gammal snöbild från förra året då vi hade rejält med snö. Nu är det visserligen vitt på marken men inget att pulsa i. Vi busar här och Tintin har spelat upp sej rejält.
Nu du din dj.. ska jag bita dej i svansen, ser han ut att tänka. Det är bäst att sätta sej i säkerhet.
Vi väntar på matte, hon håller på att betala räkningar och det är ett jäkla otyg, nu får vi vänta på promenaden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0