En till att busa med

Nu har ju faktiskt bebisen anlänt, men vi har ju inte fått se henne än. Elli heter hon och hon är jättesöt. Det vet jag för jag har sett henne på bild. Folk tror inte att hundar kan titta på bilder, men det kan jag, även TV tittar jag gärna på.



Här är hon när hon är alldeles nyfödd. Välkommen till stora världen. Det finns mycket att nosa på ute kan jag berätta.



Och här är hon 7 dagar, söt som socker. Jag vet hur socker smakar för det har hamnat på golvet ibland när matte bakat, fast den som slickat i sej mest är ju Tintin förstås.



Och här ligger vi och väntar på att få träffa Josefins och Daniels lilla Elli, men vi får vänta ett tag till, hon är alldeles för liten för oss än. Matte tycker att vi verkar så råbarkade i jämförelse med Elli. Vadå råbarkade, vi är ju också söta, mjuka och gullliga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0