Längesen nu!

Nu var det allt bra längesen jag skrev nåt i bloggen, men nu finns det ju lite att berätta. Vi har varit på husvagnssemester med våra kompisar Bosse och Maude. Vi åkte till Skrea strand i Falkenberg och där hade de ett jättebra hundbad, vi badade varje dag. Det bästa hundbadet av alla vi varit på säjer matte. Här kunde mattar och hussar bada tillsammans med hundarna vilket inte alltid funkar. Vi har aldrig sett så många hundar på ett hundbad förut. det var jättekul, det fanns hur många olika raser som helst, men naturligtvis ingen Spinone eller Basset fauve de Bretagne förstås. Men det var många Lagotto och naturligtvis massor med småhundar.



Men den här bilden är tagen veckan innan vid Laxsjön, vi campade alldeles vid vattnet så det var nära till badet. just nu vilar jag mej lite.



Här ligger vi på sängen i husvagnen, Tintin visar sina tänder, varför vet jag inte, kanske vill han sätta sej i respekt. Jag visar aldrig tänderna, man har väl lite hyfs. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0