Nu har jag fått skrivklåda igen

Nu var det ett tag sen jag skrev i bloggen, man tappar liksom orden efter ett tag. Men nu har jag hittat några igen.
I helgen var vi i husvagnen i Ånnaboda med husse, det var städdag i lördags, matte var hemma och hade avslutning på golfen med middag hemma hos oss på lördagskvällen, synd att jag inte fick träffa tanterna som matte spelar golf med. Matte tycker inte om att jag skriver tanter, men vems blogg är det?



Här ligger Tintin och gottar sej i husses knäveck, vilken gris!



Ja och där står du och ser avundsjuk ut, säger matte, var nu hon fick luft ifrån.



Men det ändrar man på snabbt, jag bara stirrar tillräckligt länge på Tintin så går han ner, och så får jag lägga mej där. Enkelt som en plätt!

Idag är det varmt ute så vi är ute hela tiden det är skönt, fortfarande kan dörren stå öppen så att man kan springa ut och in som man vill. Nu ska vi få varsitt ben att gnaga på så nu har jag inte tid längre. Hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0