Mer semester

Det är ganska arbetssamt att vara på semester, det är nya dofter, man känner inte igen en enda. Hemma känner man doften av Nelson, Jackson, Texas och de andra men här är allting nytt, sånt blir man trött av.



Här försöker jag sova i mattes säng med min krokodil efter morronpromenaden, men så ska hon knäppa mej med kameran. Nu fick jag ett grönt öga, men det matchar ju krokodilen.



Tintin gillar heller inte att bli fotad, här kikar han fram försiktigt. Ta bort kameran annars kommer jag inte ut.

Ska ni vara rädda för kameran kan ju inte Zetti ha nån blogg, säjer matte.

Är det bättre så här då? Tintin på sin favoritplats, som vanligt lite högt så han har bra utsikt.



Jag är ju så stor så jag behöver inte komma upp så högt.

Nej, jag ska skriva mer om semestern nästa gång, för det är ju årets höjdpunkt, när både husse och matte är med oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0