Hemma igen på Fullerö

Vi har haft trevligt i Å-boda, Korv-Ove såg till att vi fick nåt i oss. Matte blev arg på oss en gång, när Birgitta och Bosse kom till oss då skulle vi ut och möta dom så klart, men det gillade inte matte, hon litar inte på mej riktigt, så vi fick gå in i husvagnen, skrek gjorde hon också. En riktig bitch om du frågar mej. Men Birgitta tyckte synd om oss så när de skulle gå så öppnade hon åt oss och sa hejdå. Snällt, tycker jag.



Vi tog inga bilder i Ånnaboda, det blev bara foton från puben, de ska matte sätta in på hemsidan som dom har.
Det här är flera dagar gammalt, det ser man på att nu är det tusen gånger mer löv. Det blir kul sen när matte börjar kratta ihop löven, då tycker vi det är kul att busa i högarna, hon blir inte så glad, men sånt får man ta.

Idag har jag busat med en labbetjej som heter Asta, vi hade jättekul, jag tyckte det var så kul så jag hoppade jämfota flera gånger, matte säjer att jag snurrade runt och gjorde mej till, men det kommer jag inte ihåg. När hon ville lägga av med buset så daskade jag till henne lite lätt med tassen, hon vilade en stund sen var hon igång igen. Hon är bara ett par år och jag är över åtta, jag behövde minsann inte vila jag. Jag imponerade på Tord faktiskt. (vår granne som lånat Asta, de kommer imorron också) Jag kanske ska säja att Tintin fick också leka med Asta en stund. Nu ska vi faktiskt få mat och som vanligt tycker Tintin att det är alldeles för sällan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0