Dom festar dom!

I helgen var vi som sagt i Ånnaboda, då satt de och gotta sej i klubbstugan med älggryta (som Daniel gjort) och äppelkaka med vaniljsås. Jojo. Men egentligen så visste inte vi det, vi fick vår vanliga mat och fil och pinne att gnaga på.



Så här ser de alltså ut när inte vi är med och de sitter och slafsar i sej, Majlis, husse, Bosse, Maude, Ove, Roland och Anki. Matte fotar som vanligt.



Här fikas det utanför Svenssons husvagn, Maude julpyntar, Anki, Sten, Christer och Rose-Marie tittar på.
Det här var innan vi kom med husse, annars hade ju vi fikat också.



Ja vad gjorde jag då?, jag låg hemma och sov på min fäll tills jag blev rastlös och rev bort en bit. Matte säjer att hon skulle vilja ha en kamera uppsatt så att hon kunde se vad vi har för oss när de är borta. Jo jag tackar jag, detta övervakningssamhälle, det räcker väl med att hon tittar på när man bajar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0