IKEAfynd

Matte har varit med tanterna på IKEA i Örebro och shoppat, då köpte matte den här fårskinnspläden till mej. Den ska ligga här framför öppna spisen för där tycker jag om att ligga.



Matte undrar varför jag bara ligger med huvet på den, ja den är för liten helt enkelt. Vilket gnäll, säjer matte, du låg ju på hela alldeles nyss. OK då, men det blev för varmt.



Tintin ligger i soffan han, han vågar inte ligga på min pläd ännu, han tror att jag ska bli arg på honom och det blir jag också. Pyttsan, säjer matte, den är lika mycket hans. Jaja, hon har i allafall tagit en bild som mer föreställer apelsinerna än Tintin och han som inte tycker om apelsiner ens. Jag däremot, älskar apelsiner. För övrigt har solen precis kommit fram så nu ska vi nog ut och kratta löv och ge fåglarna mat för första gången i höst, det var ju så varmt den 1 november, men i morse var det bara 2 grader varmt, så nu ska de få mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0