Adventsstök

Nu har de tänt upp i huset ska jag säja. Det är stakar och stjärnor inne och granar ute. Röda gardiner och röda mattor, ett par tomtar har kommit fram också. Dom låter du bli, väser matte. Vadå, jag har inte rört dom...än.



Du behöver inte oroa dej, jag har ju min favvo för tillfället, min mås. Matte säjer att det egentligen är hennes mås som hon hade hängde i förtältstaket och att jag har stulit den. Vicken lögn den låg bara där en dag och då tog jag den.



Eftersom inte Tintin fick plats på förra bilden så får han en egen bild, han ser lite besvärad ut men han gillar inte riktigt när man fotar honom och ändå så fotade matte med sin nya smartphone, smart va! Den är ju mindre än kameran, men det är tydligen otäckt ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0