Mira och vi i Ånnaboda

Hej igen, man skulle kunna tro att jag har slutat att blogga, men det har jag inte. Det dröjer bara lite ibland.
I helgen var vi i Ånnaboda, Bosse och Maude hade med sej Mira. Henne lekte jag med när hon var valp, för snart 4 år sen. Henne har jag berättat om tidigare. Hon är jättesöt, men lite blyg i början.



Hon ryms lätt på en stenplatta. Vi trivs jättebra tillsammans, men hon tröttnar på oss lite, tror jag.



Här funderar vi på vad Ove gör, kan det vara nåt gott tro? Här ser man tydligt att vi är
tripp trapp trull i storlek, alltså vi hundar. Det är kul att ha en liten tjej rantandes kring benen.
Jag återkommer senare om denna lilla dam, hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0