Magproblem

Hej igen, jag har inte skrivit på nästan en vecka, värst vad tiden går fort. Jag har varit lite dålig i magen ett par dar. Det har blivit majsvälling och ris. Du har väl ätit nåt äckligt, säjer matte. Vad hon nu menar med det. Banan tycker jag är äcklit men jag har då inte träffat på några bananer i skogen. Tintin blir aldrig dålig i magen, han har bara varit lös i magen en enda gång i hela sitt liv. Orättvist tycker jag. Matte och syrran hennes ha stått och sålt grejer på loppis i lördags. De hade kul sa dom, men jag vet inte om det blev så mycket pengar precis. Vi blev i alla fall av med grejer. Idag har vi bara slappat, Tintin och jag alltså, husse och matte har städat sina garderober. Som tur är har vi ingen, men vi har ett skåp. Det skulle också behöva städas, säjer matte. Jag kan hjälpa till för jag vet att det ligger gobitar där inne.



Här tycker matte att jag ser konstig ut, hoptryckt på nåt sätt. Inte vet jag, jag tycker att jag alltid är snygg på bild.

Nu ska vi få mat och jag hoppas att jag slipper vällingen nu. Nej, du får välling tillsammans med maten, ropar matte. Jag visste det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0