Lite i Å-boda och lite hemma

Då är vi hemma igen efter en helg i Ånnaboda, det var inte så där värst fint väder och det är det inte hemma heller, det bara regnar. Så i Ånnaboda blev det mest inneaktiviteter.



Det här är en av mina favoritpositioner i husvagnen, ni kanske inte tycker att det ser så bekvämt ut, men det är det faktiskt. Prova! Matte blir lite irriterad på att hon måste torka bordet hela tiden, men det får hon stå ut med tycker jag.



Här är det också skönt att ligga. På den här bilden ser vi lika stora ut Tintin och jag, det tycker han säkert är bra.
Han är lite stöddig av sej. Nu ska matte gå ut med oss hundar, vi är 3 st idag, för matte ser efter Cesar och lilla V.



Här står Cesar och jag som två hästar i hagen, han luktar mej i baken, men jag tänker inte lukta på honom, jag är lite reserverad faktiskt, Cesar är ju 4 år äldre än jag men han är kastrerad så det finns inte så mycket att lukta på. Vi ryker ihop ibland men vi gör inte illa varandra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0