Det var ett tag sen

Hej igen, jag har tagit paus i några dagar, vi har inte varit inne så mycket. I natt regnade det äntligen, det var så torrt innan, så det behövdes. Men nu skiner solen igen, det blir säkert potthett i dag igen. Potthett brukar husse säja, jag vet inte vad han syftar på, men det är säkert nåt bra. Idag ska vi åka tilll husvagnen en sväng, husse ska lägga in en matta i förtältet. Vi stannar nog till måndan, vi får se.



Här halvligger jag i soffan med mitt stora ben som jag fick av faster och farbror i mars. Jag gnager inte på det, men jag tycker om att bära omkring det då och då. Tintin får sitt ben också ibland, men han gnager i alla fall på sitt. Om jag ska gnaga så ska det vara små ben, de tycker jag bäst om. Nu har håret börjat växa för ögonen igen så matte måste klippa annars ser jag inget snart. Men kolla in pipskägget, är inte det lite fräckt va!



Jag ska väl visa en bild på Tintin också, det brukar bara vara söta foton på honom men här ser han ut som vilken
byracka som helst, inte till sin fördel precis. Varför måste du alltid klanka på Tintin, du är väl inte avundsjuk, frågar matte. Varför skulle jag vara det, på den där?

Igår var matte och husse på fest hos Göran och i förrgår var matte på fest efter att hon spelat golftävling. Det är mycket festande tycker jag. När får vi gå på fest tro?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0