Det är så härligt att gå i solen

I dag satt matte ute och åt frukost, det är första gången, nu kommer hon att sitta ute oavsett väder. Hon var och spelade golf igår och på fredag är det dags igen så nu måste hon träna i veckan. Vi gick inte på nån långpromenad för matte var lite seg i benen. Men vi sprang på tomten istället.



Här kommer jag galopperande i full fart.



Och här kommer Tintin och jagar efter mej. Det går så fort så matte hinner inte med med kameran.



Efter buset så gick Tintin och la sej i skuggan på altanen, men jag la mej mitt på gräsmattan och bara mös.
Tintin kom, det är jätteskönt i solen! Nä, ligg du där och få solsting.



Jag går in bakom fåtöljen här. Matte rulla ut markisen så det blir skugga, tack! Förresten, är det inte fika snart?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0