Lite småprat

Lill-husse kommenterade inte mitt fruktansvärda trauma med strykjärnet, men jag kan förstå det, man vill liksom förtränga såna otäckheter även om man inte varit med om de själv.
I morse fick matte väcka oss, klockan var över halv sju. Vi var jättesega, inte var vi så intresserade att promenera heller. Det åskade tidigt i morse vid halv fem. Det hörde inte jag, sa matte. Nä men vi gjorde det, och husse gjorde det men matte sov som en stock. Jag är som ett barn, ju mer väsen ju bättre sover jag, säjer hon. I går var de och köpte möbler till förtältet och tittade på heltäckningsmatta. För övrigt var vi ute hela dagen, det småregnade då och då. Nu ska vi ut med husse och nu spöregnar det, så vi kommer att vara både skitiga och våta när vi kommer hem.



Här ligger jag så tjusigt och poserar, det finns inte många som är så snygg som jag, faktiskt.



Vad snackar han om. Snygg, jo ni skulle se när han ätit filmjölk eller kex, han kan inte slicka rent sej som jag, utan matte och husse får torka. Matte får ofta klippa bort hoptorkade grejer under hakan. Snygg, ha!

Tintin, var fick du luft ifrån din lilla inställsamma rackare?

Kommentarer
Postat av: Lill-Husse

Nä jag kommenterade inte den fadäsen då det inte var första gången du levde rövare i de där rummet.

Ville inte strö salt i såren så att säga..

2010-05-14 @ 15:16:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0