Elina

Idag är Elina hos oss, hon är lite förkyld, just nu så sover hon, men hon har varit rätt så aktiv tidigare idag. Ätit 3 glassar före maten t ex. När matte skulle på promenad med oss fick Elina sitta i vagnen. Det var skönt för henne för vi går ju så fort och hon mådde inte så bra, men jag tror att hon var mest trött, för sen pigga hon på sej och hjälpte matte att rensa ogräs.



Här har hon precis ätit frukost och tittar på en film. Jag försöker få lite uppmärksamhet.



Och här vill Tintin ha uppmärksamhet. Hit med glassen jänta, ser han ut att tänka.
Han fick slicka av glasspinnen på slutet. Det visste inte jag, annars hade jag också velat ha en slick.
Det man inte vet har man inte ont av, heter det ju.


Kommentarer
Postat av: Lill-Husse

Ja jag tror att du har bättre hand eller tass snarare med barn än Tintin, han har ju förmodligen alltid en baktanke för egen vinnings skull när han går fram haha. Du ligger ju mer på samma vågplan mentalt med Elina så att säga..

2010-05-12 @ 18:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0