På catwalken

Hej igen, idag ska matte skicka in en bild på mej till min rasklubbs tidning. Då kommer ju fler att få se hur fin jag är. Jag vill ju inte skryta förstås och jag har ju aldrig varit på utställning och blivit bedömd, mer än när jag var valp. Men jag litar på mattes och husses omdöme.



Här är jag rättså fin tycker jag



Fast i den här bilden är det lite mer aktion. Ja det blir svårt att välja bild faktiskt. Vi kanske ska ta någon där Tintin
är med det ser inte så ensamt ut då.
 


Här t ex, va fina ni är, säjer matte. Ja, vi vet. Matte och jag ska titta på flera bilder innan vi bestämmer oss. Hon har ju tagit så många kort på oss så att datorn är sprängfylld.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0