Hundpensionatet

Yiipee! Det är vår idag, visserligen syns det inte ute, för idag snöar det riktigt ordentligt. Vi är hemma igen efter att ha varit i Ånnaboda i 10 dagar. Vi har varit på promenad i våra gamla jaktmarker, man fick borra ner huvet i snön ganska djupt, sen var det bara att dra in. Nu är det bara sju dagar tills vi ska till pensionatet.



Så här ser det ut inne på pensionatet. Det är jättefint där. Vi rusar rakt in i vår box och nosar runt, sedan springer vi ut på rastgården genom luckan.



I dubbelrummet finns en stor säng så att vi får plats båda två, matte och husse tar med våra dynor och leksaker.

Visserligen vet vi inte än att vi ska dit ,i normala fall, det kommer ju som en överraskning för oss hundar. Men nu råkar jag veta det, för matte har börjat prova skiddräkten och den sitter fortfarande lite för tajt, så jag undrar om hon inte måste köpa en ny, ja vi får väl se. Den har hon ju bara när de ska till Sälen så jag är ju inte dummare än att jag förstår att vi ska vara på hundpensionatet då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0