Utan matte i Ånnaboda

Vi har åkt till husvagnen med husse, matte kunde inte följa med för hon ska på golfträff ikväll. Det är mysigt att bara vara med husse, det är inte så vanligt faktiskt, eller det händer aldrig kan jag säja. Undrar vad hon gör utan oss, det skulle vara kul att veta, vi får ringa till henne sen. Snön har smält ganska mycket på en vecka men fortfarande är ju de stora högarna kvar. Igår kväll blev husse bjuden på middag i klubbstugan så han var borta ett par timmar, men det gick bra, vi höll koll på vad som hände runt omkring tills vi inte orkade längre, då la vi oss och sov.



Här tycker jag jättemycket om att ligga, det är svalt om inte golvvärmen är på, jag har min bästnalle i närheten, det känns tryggt.



Tintin håller ett vakande öga, han är snabbast att reagera om nån går förbi, så jag kan sova lungt, jag litar på honom. Nej nu ska vi gå på promenad, husse är på alerten. Han har kommit in i den åldern där man har svårt att sova på mornarna fast man är ledig. Du håller på att bli gammal säjer matte. Jag!, säjer husse, jag är ju fortfarande en ung grabb, syns inte det? Inte så tydligt, fnyser matte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0