Titta det snöar!

Hej, i morse när vi gick ut kl 6 var allt som vanligt, efter att vi fikat och legat och slappat drog matte upp gardinen och ute snöade det för fullt. Det snöar massor, bilen är täckt med snö, träden är vita och i går var det vår, trodde vi. Flingorna är stora som tassar, ja kanske inte mina, men Tintins. Det ska bli spännande att gå ut i snövädret.



Eftersom matte inte har med sladden till kameran så kan jag inte lägga in nån ny bild, så jag får ta en bild på Tintin och mej när vi är i husvagnen från förra gången. Jag ser lite lustig ut på ena ögat men jag säjer som matte, jag blir aldrig bra på bild. På det sättet är vi lika hon och jag. Tintin blir alltid bra på bild, hur nu det kan komma sej.

Om man inte ser bra ut i verkligheten så blir man ju inte bra på bild heller, det kanske är nåt för matte att tänka på.

Husse kommer senare idag och hämtar oss så att vi får åka lite bekvämare hem. Det snöade inte där när vi pratade med honom. Här snöar det igen, det var uppehåll någon timma, men nu är det full fart igen.
Det blir nog många bakslag innan våren är här, som matte sa. Jag hoppas att hon inte daskar till mej i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0