Buskul

Igår kväll blev det bus med husse, han brukar busa med oss efter att vi fått fil och fikat och så.
Det är jättekul, jag blir så uppspelt och ibland är det så spännande så att jag går och gömmer mej hos matte.



Matte håller på att lära sej hur den nya kameran fungerar, det är inte lätt, säger hon. Det finns till och med en knapp som man trycker på när man ska ta bilder på sina husdjur under lek. Fantastiskt. Men hon har inte använt den än. Porträttknappen har hon använt i allafall. På Tintin.



Det blev rätt bra, hon ska ta ett på mej också, men då måste vi göra rent skägget på dej, säger hon. Varför vet jag inte. Det är väl inget fel på mitt skägg. Hon är så kinkig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0