Classic motor



Det var Classic Motor i helgen i Ånnaboda, matte sprang förstås och fotograferade gamla bilar, här mattes favvis Crome Victoria med glastak, gammal raggarbrud som hon är. Det tillverkades bara 500 såna med glastak, så de är inte så vanliga.  Annars har vi bara slappat. matte och de andra kärringarna har fixat mackor till de som jobbade på campingen under helgen. Det har varit jättemycket hundar här. En schäfer flög på en annan hund och den hundens matte tappade balansen och föll och slog huvudet i en kofångare på en gammal bil. Ambulansen kom polisen kom, ja jag säjer då de vicket liv! Vi har pratat med flera hundar, men mest små såna. Matte säjer att det är bra för oss och träffa så många hundar som möjligt, eftersom vi inte har så många hemma. Kul är det i alla fall. 


Maude och Anki i vårt förtält, det är lite kyligt nu på kvällen så de har svept in sej i plädarna, Maude är lite blyg och vill gömma sej bakom filten. Du brukar minsann inte vara blyg säjer Anki.

Själv tänker jag inte vara med på bild idag, jag vilar mej, jag och Tintin åker till Härkeberga imorron, så vi ses om drygt en vecka. Jag kanske skriver därifrån, vem vet?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0