Eländes elände

Jag fäller riktigt mycket just nu, matte undrar om jag är sjuk. Dessutom så får jag massor med fästingar så när vi kommer hem ska matte prova med Frontline i nacken. För nu har jag klåda av alla fästingbett och så kliar det när jag fäller. Jag är ju allergisk mot halsbandet. Det här kanske låter gnälligt men man ska ju berätta hur det är, allt är inte en dans på rosor.



Matte ska beställa tid hos veterinären för Tintin, han börjar få problem med metallplattan som är inopererad i höften. Han lyfter upp benet och springer på tre ben ibland. Ja, det är bara elände idag. Ikväll ska matte och husse på herrmiddag. Herrarna lagar maten och det är mycket hemligt vad de ska äta.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0