Skåne

Hej igen, nu var det ett tag sen sist. Just nu är vi på en camping som heter Löderups strandbad. Vi har badat varje dag och haft kul. Här är jättefint. Även om det är varmt så fläktar det skönt från havet, så vi mår bra.
Matte, husse, Maude och Bosse hälsar så mycket till Bosse och Birgitta. Ni gjorde vad ni kunde för oss, det tackar vi för. Men det blev alldeles för varmt för oss. Igår var det svalare så de åkte till Ystad och shoppade en stund. Men idag är det varmt igen. Jag har spelat tennis med husse och Bosse.




Det var jättekul Tintin tyckte mest att det var jobbigt, han gömde sej under bordet.
När vi har badat så rullar sej Tintin i sanden så han ser ut som en sandhög och jag ser inte bättre ut, för vi vill absolut ligga i sanden, det är jätteskönt.

 

Här vilar jag ut efter badet i den sköna sanden. Det är dålig täckning här så det tar jättelång tid att komma in på datorn, men jag försöker igen imorron. Hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0