Rävar

Nu skrev jag lite fel förra gången. 1500 bilar skrev jag, vilket skämt. 10000 bilar snarare är det som visar upp sej på Power Meet i Västerås. Men nu är vi i alla fall i Ånnaboda. Det är ganska lugnt här och jag har nästan inte kliat mej nånting. Det känns bra. En räv knyckte Tintins och min väska i natt. Eller om det var flera rävungar. De gnagde sönder handtagen på väskan (lite dumma är de, handtagen öppnar inte väskan) och lyckats ta sej in i väskan och äta upp våra hundkex och gnaga sönder påsen med Tintins mat och äta lite av det. Min mat fanns som tur var i bilen under natten. Nu får matte och husse stänga till ordentligt. Imorgon åker vi till Skåne. Matte håller på att städa. Det tycker inte vi är så kul, snart drar hon väl igång damsugaren också. Fy attan!



Här tycker jag att vi ser skyldiga ut både Tintin och jag, särskilt Tintin. Varför, vet jag inte. Matte, det finns ju finare bilder att visa på oss, eller hur? Här är ju Tintin längst fram i bilden och jag kommer i skymundan ju.
Vad du gnäller, säjer matte.


Kommentarer
Postat av: PARADISET

Ni får hålla koll på räven när ni kommer tillbaka, så att han inte tar allt för er. Du får hällsa HUSSE och tacka för all hjälp. han vet vad jag menar. Annars så ska ni ha en trevlig SEMESTER och se många fina BADTIKAR på stranden. P.S. Skiicka hjärna ett vykort och tala om hur ni har det. Många hej från PARADISET.

2010-07-10 @ 09:04:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0