Hemma igen!

Imorgon ska jag till hudveterinären, vad jag nu ska där och göra, jag har nästan inte kliat mej alls på semestern, bara de första dagarna, det kanske är saltvattnet och att det bara har varit torrt gräs och sand på campingarna. Vi får se vad hon säjer, jag har kliat mej lite sedan jag kom hem. Idag så fick matte ett mail från Gustaf som opererade Tintin, han svarade på mattes mail och tyckte att det var roligt att Tintin mådde bra igen. Kul, tycker jag. Just nu är det så varmt, det är 29 grader i skuggan, Kl 6 i morse var det 22 grader. Vi ska bada efter promenaden. Husse åkte upp med husvagnen till Ånnaboda igår, idag ska han fixa altangolvet, det har sjunkit lite.



Här står vi och tittar ut från Maude och Bosses husvagn. Vi står här för att de har godis i sin vagn.
Det hade väl vi i våran också, säjer matte. Ja, men det här är en annan sort och det var mer spännande.
Kom nu, så går vi och badar, ropar matte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0