Vit med orange teckning



På den här bilden syns det tydligt att jag egentligen inte är vit. Det ser bara så ut när det inte finns nån snö.
Färgen som jag har är vit med orange tecken. Det finns också helvita, vita med orangespräckliga tecken, vita med bruna tecken och vita med brunspräckliga tecken. De med brun färg kan se väldigt bruna ut, trots att det heter vit med brun färg. Jag är både spräcklig och har rena orange fläckar, öronen är orange. Jag har faktiskt samma färg på mina fläckar som Tintin har på hela kroppen.



Det syns rätt bra på den här bilden. Varför vi står så här har jag ingen aning om. Ibland vet vi inte riktigt varför vi gör saker. Man ser ju också vilken liten skit han är i jämförelse med mej. Och inte kommer han att växa ifatt heller, ha ha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0