Nora

Idag ska vi åka hem, det känns lite tråkigt, för vi har inte hunnit leka så mycket med Nora. Det är en snygg tik som är i husvagnen bredvid oss. Hon är ju våra kompisars barnbarn.



Här har matte försökt få oss att sitta fint, Nora gör ju det även om hon slickar sej lite besvärat om nosen.
Jag kan ju inte sitta still förstås.



Nora och jag har jagat upp Tintin i snödrivan men vi leker bara.



Nu har Nora fått nog av oss och vill gå in. Ja hej då Nora, det var trevligt att träffas. Hon var inte så intresserad av mej faktiskt. Hon rantade mest efter Tintin. Han som är så liten, jag borde ju passa bättre. Ärligt talat så var inte jag så intresserad av henne heller, så det så.



Igår kväll var ju matte och husse på den där Tacobuffén, så då fick vi vara ensamma i husvagnen ganska länge. Visserligen kom husse och gick ut med oss och så sov vi ganska mycket, men ändå, ni kan ju tänka er hur tråkigt vi hade. Jag hade två gosedjur i munnen på en gång, krokodilen och nallen, för att trösta mej. Sen när de kom hem på natten då skulle matte gulla minsann. Dåligt samvete, säkert.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0