TV-tittande

Du ska nog inte sitta så där nära TVn säger matte, det är nog inte bra för ögonen, du ser väl bra om du sitter en bit ifrån. Ha, då ser jag ju inga detaljer, det är jättespännande att se på TV, jag har upptäckt att om man tittar tillräckligt länge så dyker det upp nåt spännande. Det kan vara hundar, fåglar eller vad som helst. Matte säger att jag är som ett barn. Man ska väl inte behöva förbjuda en hund att se för mycket på TV, det är ju löjligt, säger hon.



Här tittar jag på ett matlagningsprogram, det är ju gott med mat.



Det här programmet är nog nåt för dej matte, de sitter och snackar hur länge som helst, det är ju du bra på.

Nu har matte förbjudit mej att titta på TV, du får bara titta om det är hundar med, säger hon surt. Ibland tycker jag att hon övedriver, själva sitter de minsann och tittar på TV om kvällarna. Urtråkigt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0