Till Kilsbergen

Idag ska vi åka till husvagnen, det ska bli kul, matte och husse ska ordna Tacobuffé i klubbstugan. Jag vet faktiskt inte vad Taco är men det är säkert nåt gott. Jag såg på TV att det var ute med Taco, det är nittitalsmat, löjligt, då skulle man inte kunna äta kalops då, det är ju 50-talsmat.



Här har jag lagt in en bild på Tintin, (jag kan ju inte bara ha bilder på mej, eller det kanske jag kan) det är taget innan den senaste snön kom, då hade han haft snö upp till halsen.
När han går i snön så sticker bara huvet och svansen upp. Vi tycker att det är jättekul med snö, matte och husse också, än så länge i alla fall. Det ska bli spännande att se hur mycket snö det är uppe i Kilsbergen. Nej nu börjar det bli nervöst, matte springer omkring och packar, då måste jag samla ihop mina nallar så de kommer med, hej då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0