Nostalgi

Lite nostalgi känner jag för idag.



Det här är januari 2005. Jag och Kasper (min bror som står bakom) är 17 månader gamla. Kasper levde i 1 år och 1 månad till. Jag har bara varit hos familjen i 3 månader och det syns lite på bilden att jag hukar mej lite. Jag var väldigt osäker här.  Jag tuffade till mej så småningom men det tog tid.

 

Den här lilla tjejen ska matte se efter imorgon, det är hennes yngsta barnbarn, på bilden är hon bara 1 år så det är också nostalgi, för nu är hon 4 1/2 år. Jättesöt. Matte har 5 barnbarn, i år fyller de 15, 13, 12, 6 och 5 år. De fyra yngsta är tjejer.

Nej nu är jag hungrig, hoppas matte har gjort iordning maten. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0