Nu är det tomt i huset

- Matte, ta bollen! - Vilken boll? - Den här så klart! Matte är så tråkig för hon ser inte att jag har en boll i munnen. Du har så mycket hår i ansiktet så den syns ju inte, säger hon.



Idag åkte V och hans mamma hem, vi ska åka upp till husvagnen direkt, för matte tycker att det är tråkigt att gå här hemma nu när de har åkt. Det är lite ledsamt faktiskt, det tycker jag också. Vi springer omkring och buffar på matte så att hon ska bli som vanligt igen. Hon har packat alla våra saker, min nya nalle också. Det är 17 grader kallt ute, till och med vi tycker att det är för kallt, vi måste röra oss hela tiden ute. Det går inte för matte och husse att stanna och snacka skit med nån granne för då fryser ju vi. Nej full fart hela tiden.

Idag kom min tidning, Italienaren heter den, det är klubbtidningen för Spinone och Bracco Italiano. Bracco ser nästan likadan ut som jag fast den är släthårig. Det stod mycket bra i den, jag ska be matte att hon skickar in ett snyggt foto på mej. Kanske inte det här, men det finns ju andra finare foton.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0