Åldersnoja

På den här bilden är jag två och ett halvt år. Nostryffeln har snygg färg, jag är ju ung här.



På den här bilden är jag sex och ett halvt år. Det är fyra års skillnad, om ni nu mot förmodan inte skulle kunna räkna.



Jag har fått flera prickar på nosen, jag säger att det är fräknar, det är ju ganska pikant, men matte säjer att jag börjar bli gammal. Hon kunde ju vara lite mera finkänslig tycker jag. Spinone blir ganska gamla faktiskt, så jag är i mina bästa år.



En bild på Tintin när han sitter på bordet i husvagnen. Kul kille det där. Husse kom hem från Sälen igår och då kom han och mötte oss när vi var på väg hem från promenaden. Tintin blev så ivrig så att matte var tvungen att släppa honom. Han for iväg som ett jehu, jag hann ju inte ifatt för jag måste ju hoppa lite också samtidigt. Det är jätteroligt att husse är hemma igen. Efteråt gick Tintin och lyfte på högerbenet, hoppas att han inte överansträngde sej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0