Händelselöst



Här gömmer sej Tintin för oss, tror han. Men vi ser dej nog. Han gömmer sej väl inte, han håller ju på att nosa, ser du väl, säger matte. Jag tror i allafall att han gömmer sej, matte ska jämt hålla på honom.

Annars händer det inte så mycket här tycker jag. Mormor har varit här och det är ju alltid kul. Vi drog ikull matte på gärdet, jag vet inte vad som hände, hon ville gå åt ett håll och vi åt ett annat så det kan ju bara sluta på ett sätt. Jag fick också gå kopplad, bara för att jag åt så mycket hjortskit förut. Men jag snappade åt mej några harskitar i stället. Usch, sa matte, men jag menar att det är mycket fullkorn i harskit, så det så.



Matte tycker att jag ser trött ut här, ögonen hänger. Hon skulle sätta in ett foto på sej själv, så skulle ni få sen nån som ser trött ut, ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0