Gymnastiska övningar

Jag vet inte hur jag ska tolka Lill-Husses kommentar om att jag såg ut som skotsk höglandsboskap, kan det vara positivt tro? Lill-Husse är ju klart mer positiv än matte. Här nere kommer en bild som gjorde att jag såg ut som jag gjorde.



Det är lättare att stå så här för då är det inte så svårt när man ska resa sej upp och så blir man inte kall där bak.
Jag letar faktiskt efter en leksak.



Nu hittade jag den inte men det som göms i snö kommer upp i tö, som det heter, säger matte.

Förövrigt så har jag haft ett par majsvällingsdagar, matte säger att jag har ätit för mycket hjortskit. Så nu får vi inte gå på gärdet på ett tag. Du får ju mat hemma, det ska väl räcka åt dej, du kan väl inte påstå att hjortskiten är godare, gormar hon. Hon fattar noll, hon skulle smaka själv, så skulle hon förstå varför jag tycker att det är smaskens.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0