Jag, Tintin och lilla V

Hej, nu har jag haft ledigt igen. Jag hinner ju inte skriva när lilla V är här, vi har fullt upp. Nyss var vi ner till sjön och badade, det var 19,5 grader i vattnet, vi satt där i solen och fikade, nu är vi inne för matte tycker att vi ska torka. Vi har inte träffat Nelson ännu, men han satt och tittade på mej igår och så skällde han lite på mej, så han börjar nog bli van med att vi finns här i alla fall. Lilla V har ju varit där och hälsat på valpen igen, det känner jag på doften när han kommer tillbaka.



Så här ser det ut nu för tiden hos oss, här är Tintin bjuden på fika vid tältet hos lilla V, jag var också bjuden
men just här hade jag lite fjärilar att jaga.



Här har jag lagt ner bytet. Det har du väl inte, det är ju bara en toarulle, säjer matte. Hon ska jämt lägga sej i. Hon har ingen fantasi alls. Vi kanske ska till Ånnaboda i helgen, husse har mycket att göra både hemma och där. Så vi får väl se, matte ska till Åland och spela golf. Jag fattar inte varför hon ska dit när hon kan spela här hemma. Dumt, tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0