Fortfarande sommar

Hej igen, idag har vi träffat Nelson, men bara genom staketet. Vi viftade på svansarna och han skällde lite osäkert på oss, men när Carl-Åke följde med så vågade han komma fram och nosa på oss. Jag gillar ju valpar så det var kul. Nu var han i alla fall inte rädd för oss. Lilla Vs mamma är borta idag så han har hjälpt matte i trädgården med allt möjligt, det är en arbetsvillig gosse det där. Tintin har smugit efter igelkottar och jag har jagat fjärilar.



Här skulle matte ta en fin bild på mej, men jag fick syn på en fjäril så därför rör jag på huvet så det blir lite konstigt. Du kan aldrig vara still säjer matte.



Och här har matte ropat sej hes efter Tintin, och så har han bara legat under altanbordet och sovit. Vad vill du, matte? Förlåt, jag trodde att du var ute och jagade igelkottar. Gå och lägg dig igen du, säjer matte.
Det var ju det jag höll på med när du väckte mej, kan man få vara ifred nu då?
I helgen var vi i Ånnaboda, vi gick bäverslingan och badade och så träffade vi alla trevliga typer som vi brukar träffa.



Här sitter vi och tittar ut genom fönstret på allt spännande, Tintin har som vanligt lite kul stil.



Här åker Bosse och Christer förbi i Maudes bil, de ska ut och köra nercabbat.  Vi har åkt nercabbat i mattes bil men bara en kort bit, jag vet inte om jag tyckte det var så kul faktiskt. Men de här gossarna ser ju ut att ha kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0