Imorgon blir det säkert roligare

Idag har det varit lite tråkigt. Matte var till mormor ett par timmar och sen har hon suttit vid datorn i flera timmar, man undrar ju vad hon hållit på med. Jag har deklarerat, faktisk säjer hon, både husses och min deklaration. Det är inte bara att godkänna och skicka in. Lite krångligare är det för matte. Aktier, vad nu det är för nåt.
Men nu kommer i alla fall husse hem, då ska vi gå ut och gå, om han orkar, han har varit och simmat. På torsdag åker vi till Ånnaboda igen, men på söndag eftermiddag är vi hemma igen för då ska vi ha kalas för husse, han fyller ju på fredag, men då är han inte hemma. I Ånnaboda är det lite tältjobb kvar och så har de puben på lördag. Sen ska vi vara hemma några veckor.



Här har Tintin fått jaktspan, man kan undra vad han har nosat upp nu för nåt. Det är säkert nåt rådjur, grävling, hare, kråka eller nåt annat spännande.



Jag har också fått syn på nåt, säkert en fjäril eller ett löv som fladdrar omkring. Jag är inte så intresserad av annat. Matte säjer att jag är en mes. Men det är väl inte fel och vara det, eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0