Tillbakablickar



Jag var ju inte helt ensam den våren. Här leker jag med Mira, Bosse och Maudes barnbarn. Jag har visat bilder på oss förut, men den här har jag inte visat, för då kanske hans lillmattar och matte och husse skulle bli rädda och tro att jag nästan åt upp henne. Men det var faktiskt hon som nästan åt upp mej. Hon drog och slet i mina öron, det blir ju så när man har långa öron.



Här är det midsommar och Tintin är 1 år och 1 månad, vi går på våran brygga. Bosse får hålla hårt i Tintin för han ska alltid gå längst ut på bryggan och gärna luta sej ut också. Så gör han fortfarande, dummern. Det är våran träbåt, vi har åkt i den flera gånger, jag är så där lagom förtjust. Vädret var inte så bra den midsommarn, som så många andra.



Då gör vi ett hopp bakåt till 2003, precis innan Casper kom till familjen. Lina ligger i rummet, där vi har matbordet står. Hon har redan gjort sej hemmastadd. Det var då det, idag har vi besök av en kille som monterar in en hörslinga i huset åt matte. Han har hållit på i över en timma nu och vi undrar om vi ska lämna honom ensam så vi kan gå ut nån gång. Solen skiner men det är bara ett par grader varmt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0