Skärtorsdag

När vi kom till Ånnaboda igår så sken solen, men efter ett par timmar blev det mulet. Efter promenaden så fikade vi med matte. Senare kom husse också och då gick vi på promenad igen med honom. Här duggar promenaderna tätt, ska jag säja. Vi kan ju inte gå lösa här på campingen som vi kan göra hemma, därför får vi gå på flera promenader istället. Matte och husse får ju bra motion.



Här är jag på väg till datorn. Vad ska du skriva om nu, frågar matte. Det tänker jag väl inte berätta heller, det får du läsa om på bloggen. Imorron är det påskafton, det ska bli spännande att se om vi får nåt påskägg.
Det finns många harar här uppe, vi får väl kalla de för påskharar nu då. Speciellt på kvällarna och tidiga mornar, ser vi dem. Tintins jaktinstinkt tänds som en raket, jag tycker bara att det är roligt att titta på dem. Om inte matte är beredd på rycket så drar Tintin nästan omkull henne, han är stark den lille kortbentingen.
Nej nu ska vi gå med husse på en långpromenad. Han har godis med sej såg jag, det ska bli spännande att se när vi får det, vi kanske måste göra nåt för att få godiset, för så larvig är matte. Tintin säjer, släng hit godiset bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0