Sjuuuk!

Hej, nu är det jag som måste äta majsvälling, i söndags när vi var här blev Tintin dålig och igår var det min tur, man kan ju undra vad det är med Ånnaboda. Du ser ju ut att må bra i alla fall, säjer matte. Bra och bra, det kan väl inte hon veta, skulle hon känna sej som jag skulle hon ligga i sängen hela dan. Nu ska vi snart ut och gå runt sjön med alla tjejer (törs inte sjutton säja tanter nå mer). Det blir den längsta promenaden idag, säjer matte, du orkar inte mer när du inte har ätit nåt. Jag kanske inte ens orkar runt sjön, då får hon bära mej hem. Då ringer jag efter husse så kommer han och hämtar dej med bilen, så det är ingen fara, säjer matte.



Efter promenaden ska jag ligga och vila, matte ska åka och köpa mer majsvälling, för Tintin den spjuvern åt upp min majsvälling medan matte gick ut och pratade med tant.... förlåt, tjejerna. Han blev avslöjad för jag hade ingen välling i skägget men det hade han. Så matte fick göra ny åt mej. Allstå hur kan man vara så glöpen så man äter upp maten för sin bästa kompis, jag bara frågar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0