Grattis husse!

Idag fyller husse år. Inte nåt jämnt eller så, men i alla fall. Nu var vi inte hemma och grattade honom i morse, men vi ringde kl halv sju, då satt han och åt frukost. Han kommer ju hit till Ånnaboda i kväll, då får vi gratta då. Kungen fyller ju också år idag, va nu det har för betydelse i sammanhanget.



Det här är en gammal bild som ni ser, men den kan lika gärna vara tagen när som helst. För så fort husse ligger och läser så buttar jag på honom med tassen så här. Jag tycker att han ska ägna uppmärksamheten åt mej.
Det är ett bra födelsedagskort, det speglar verkligheten. Nu börjar matte gnälla om att husse nästan inte syns, att det bara är jag som syns. Ja, vadå, det är väl min blogg, är det inte så säj?

Nu kom solen fram, då ska vi ut i naturen igen. Idag är det ju valborg, så då kanske man får se nån eld eller nåt.
Det hoppas jag inte säjer matte, det ska inte vara nån brasa här uppe. Nähä!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0