Bus



Ska vi busa?



Du fegbiter ju Tintin!



Kom igen nu Zetti, nu busar vi.



Har ni gett upp nu?



Nu försöker du inte ta min pinne, så mycket du vet det!



Lätt som en plätt, säjer Tintin. Jag fattar inte hur han lyckades med det.
Matte, ta tillbaka pinnen.



Ah, vilken god pinne, säjer Tintin. Då säjer jag att, akta så jag inte hoppar på dej så du får pinnen i halsen.



Mopsar du va?



Snälla Tintin jag kan väl få min pinne?



Nä du, försök inte krypa närmare.



Det hjälper inte att fjäska, nu tar jag pinnen och går härifrån. Nej, jag vill ha min pinne.



Om jag lägger tassen på så kanske han förstår att det är min pinne.



Ha ha, nu är pinnen tillbaka hos mej där den hör hemma. Hm, vem har sagt att det är din pinne?



Matte nu vill jag gå in, Zetti har tagit min pinne. Du din skvallerbytta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0