Sex systrar och två bröder



Nu har matte ätit lunch, vi brukar få ett kex eller ett ben att gnaga på. Vi får ju bara mat två gånger om dagen, kl8 och kl 17. Och så får vi fil på kvällen. Tintin som är matglad tycker att det är jobbigt, han vill äta oftare. Just nu får han dietfoder eftersom han inte rör sig så mycket och så får han inte tynga bäckenet för mycket. Ja jag säger då det, som mattematte brukar säga. Som sagt så har jag sex systrar och två bröder. Här är bilder på oss när vi
är 5 veckor gamla. 


På den här bilden är jag och mina bröder med matte.

Den i mitten hamnade i Norge och han till vänster köpte matte och husse. Han hette Garibaldini, också det en pastasort. Men husse och matte kallade honom för Casper. Jag är lite större än de andra och hänger till höger.
Jag fick stanna hos uppfödaren för hon ville ha mej till avel. Men nu dök problemen upp för matte och husse.
Nu måste vi gå på promenad igen, det är ett jäkla rännande ska jag säga. Hej på ett tag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0