Ny underbar dag

Matte var seg i morse, jag fick jäspa högt och ljudligt flera gånger innan hon vaknade och fattade att vi ville gå ut. Usch det var dimmigt och rått ute, ett par rådjur sprang upp alldeles intill oss, tur att Tintin är kopplad säger jag bara.
Nu har vi ätit frukost och matte har läst tidningen och så har vi haft mysstund. Jag hinner skriva lite i bloggen innan vi går ut på långpromenad. Här nedan bild på mej och Tintin när vi busar, det är taget i våras, innan den stora katastrofen. Jag återkommer till den.


Jag tycker själv att det är en snygg bild, här är ju jag närmast kameran även om framsidan inte syns så bra
men bilden får fram att Tintin är en illbatting. Den stora katastrofen får jag berätta om efter promenaden, matte står och rasslar med kopplet. Jag går visserligen alltid lös men illbattingen måste gå kopplad speciellt efter den stora katastrofen. Här en närbild på mig, matte tycker att jag börjar få åldersfläckar på nosen men jag tycker att
det är elakt förtal.
Jag har nog sett att jag har fått kommentarer, kul tycker jag, jag ska läsa de noggrant när jag kommer tillbaka. Matte ska hälsa på Mattematte ett par timmar. så jag måste vänta tills hon kommer tillbaka eftersom jag dreglar lite. Hon är rädd om datorn. Hej på en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0