Jag har fått en kommentar av Elin.

Elin var intresserad av Spinone och då fick hon adressen till min rasklubb. Jag är så speciell så det finns bara två raser i min klubb det är Bracco italiano och Spinone.
På bilden är jag 3 år och sitter och diskuterar med husse i soffan, jag lägger min tass på hans arm så att han ska titta på mej istället för TVn. Jag är ju 6 år nu men det är ingen större skillnad vi sitter så här i soffan nu med. Jo husse är smalar nu.
 Här leker jag med Mira en liten Jack Russel.
Fast just här så har jag tagit en paus och rullar runt lite i gräset.
Jag är väldigt försiktig när jag leker med små hundar. Matte tycker att jag kunde vara lika försiktig mot henne. Hon tycker att jag trampar henne på tårna jämt. Gnäll.
Mira får bra plats under min mage. Här nafsar hon mig på armbågen.

Nu är jag ju 6 år och jag är fortfarande sprallig och lekfull, men bara när jag vill. Matte och husse kan få kämpa en stund innan jag kommer igång och leker. Däremot när vi leker sök, så är jag alert för jag vill ju inte att Tintin ska komma före. Nu ska matte äta lunch och då brukar vi få varsitt litet ben att gnaga på. Jag får ett lika litet som Tintin för jag vill inte gnaga på stora ben, de bär jag bara omkring och sen gömmer jag de. Matte brukar hitta de i tvättkorgen eller bakom kuddarna i soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0