Hundar i mitt liv



Min kusin Cesar, rhodesian ridgeback, 10 år



Bitte, blev 11 år, Matte och husses kompisars hund, labrador.



Lina, berner sennen, blev 10,5 år kompis till Bitte ovan. Hon fanns hos matte och husse före min tid.



Rasmus, riesenschnauzer, som valp. Blev 6 år, granne.



Nora, leonberger 7 år. Matte och husses kompisars barnbarn, kan man säga.



Och så lilla Mira förstås, jag tror att hon är 4år snart. En liten Jack Russel terrier. Matte och husses kompisars barnbarn.

Sedan finns ju Jackson och Texas, två parson russel terriers som bor en bit härifrån. Och så bor det en stor schäfer nere vid gården, men vi träffas aldrig för då morskar vi oss bara.

4 eller 5 katter bor det också i omgivningarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0